افزایش خط تولید جدید

 چندین نوع گسترش خط تولید وجود دارد:

افزودن محصولات جدید به نمونه کارها این می تواند به سادگی افزودن پیراهن قرمز به خط پیراهن سبز شما باشد ،

یا می توانید از مثال اپل پیروی کنید و لوازم جانبی محصول اصلی را بفروشید –

هیچ شرکتی نمی تواند تنها با یک محصول زنده بماند.همیشه رقبایی وجود خواهند داشت که می توانند آن محصول را ارزان تر ، سریعتر یا بهتر کنند.

گسترش خط تولید یکی از قوی ترین راه ها برای به حداقل رساندن این خطر است.

سهم بازار را افزایش می دهد.

 

هرچه محصولات بیشتری داشته باشید ، شانس شما برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و خرید بازار بیشتر است.

گسترش بازار می تواند به شما کمک کند بازار فعلی خود را محکمتر بدست آورید و تجارت خود را برای مخاطبان جدید باز کنید.

افزایش خط تولید جدید

برای مثال ،

فرض کنید شما یک خط لباس شنا در فروشگاه تجارت الکترونیک خود می فروشید. شما مشتریان وفاداری دارید که هر تابستان به فروشگاه شما باز می گردند ،

اما آنها فقط یک یا دو لباس شنا در سال می خرند. با گسترش پیشنهاد خود با یک سری لباس تابستانی ، عینک آفتابی و کلاه آفتابی ، نه تنها بیشتر به مشتریان فعلی خود می فروشید ،

بلکه مشتریان جدیدی را نیز جذب می کنید که می خواهند لباس تابستانی بخرند.
وفاداری مشتری را افزایش می دهد

مگر اینکه شما محصولاتی با ماندگاری کوتاه مانند غذا می فروشید ،

افزایش خط تولید جدید

در این صورت مشتریان وفادار شما به اندازه کافی محصول شما را خواهند داشت. گسترش خط تولید شما به آنها فرصت تازه ای برای تعامل با نام تجاری شما می دهد.

این در دو سطح کار می کند. فروش محصولات بیشتر بدیهی است که درآمد شما را افزایش می دهد.

به طور قابل توجهی ، افزودن خط تولید جدید همچنین هزینه های کلی شما را کاهش می دهد زیرا حفظ مشتریان فعلی بسیار ارزان تر از خرید مشتریان جدید است.

گسترش خط تولید به طور خاص برای مشتریان فعلی به این معنی است که می توانید آنها را مورد بررسی قرار دهید و دقیقاً نوع محصولی را که مشتریان می خواهند بخرید توسعه دهید ،

افزایش خط تولید جدید
بنابراین شما یک بازار آماده دارید.ریسک را به حداقل می رساند

تقریباً همه محصولات دارای یک چرخه عمر هستند که شامل چهار مرحله است:

راه اندازی ، رشد ، بلوغ و کاهش. مراحل راه اندازی و رشد با افزایش فروش نشان داده می شود ، اما در نهایت ، محصول از بین می رود.

این امر به دلایل مختلف اتفاق می افتد – تغییر روند ، رقابت و منسوخ شدن. هیچ محصولی از مرگ بازار مصون نیست.

گسترش خطوط تولید به این معنی است که می توانید کشش را در بازار حفظ کنید.

1 و 2 و 3

همانطور که یک محصول به پایان چرخه عمر خود می رسد ، یکی دیگر در ابتدای کار با پتانسیل رشد گسترده است ، بنابراین تجارت شما هرگز منسوخ نمی شود.
دید و اعتبار را بهبود می بخشد

افزایش خط تولید جدید

گسترش خط تولید به این معناست که کسب و کار شما توسط مخاطبان بسیار بیشتری دیده می شود ، یا این که توسط مشتریان فعلی به گونه ای متفاوت دیده می شود.

به گزارش فوربز ، ارزش این امر را نباید دست کم گرفت. گنجاندن محصولات با کیفیت بیشتر و بهتر به عنوان بخشی از استراتژی توسعه محصول شما باید شرکت شما را به عنوان یک نام تجاری معتبر بیشتر و معتبرتر کند.

همانطور که اعتبار خود را تقویت می کنید ، شناخت و وفاداری به نام تجاری را نیز ایجاد می کنید. این یک اثر گلوله برفی است که منجر به تکرار خریدها و بررسیهای مثبت در کل خط تولید می شود.

افزایش خط تولید جدید

افزایش خط تولید جدید