طراحی نقشه ی تبلیغات

طراحی نقشه ی تبلیغات در فروشگاه اغلب بخش بزرگی از بودجه بازاریابی را به خود اختصاص می دهد.

کمپین ها برای موفقیت و افزایش فروش باید هم از نظر بصری چشمگیر و هم مقرون به صرفه باشند. به همین دلیل بدیهی است که ایجاد یک توصیف مناسب برای موفقیت  بسیار مهم است.

 

برنامه ریزی دقیق فرآیند و انتخاب مواد  مناسب، اطمینان حاصل می کند که نقشه ی تبلیغات به طور مناسب در مکان مناسب نصب می شود. حذف سریع مطالب پس از تبلیغات یا زمانی که  به پایان رسید، به همان اندازه مهم است.

 

مرحله بعدی  برای راه اندازی یک طراحی نقشه ی تبلیغاتی عبارتند از:

اهداف تبلیغاتی خود را مشخص کنید.

آنچه را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید.

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید.

تعیین کنید کجا مخاطب خود را پیدا کنید.

زمان تبلیغات خود را تعیین کنید

بودجه تبلیغاتی تعیین کنید

فروشگاه هایی را برای تبلیغات انتخاب کنید.

پیام تبلیغاتی و گرافیک ایجاد کنید.

 

پنج گام برای ایجاد یک  نقشه ی بازاریابی چیست؟

5 مرحله در ایجاد کمپین های تبلیغاتی مرحله:

 

1- مخاطبان هدف مرحله

2- اهداف مرحله

3 – طرح رسانه ای مرحله

4- استقرار مرحله

5 – اندازه گیری موفقیت

مراحل ایجاد تبلیغات چیست؟ چگونه اولین تبلیغات خود را ایجاد کنید:

اهداف بازاریابی فردی/شرکتی خود را مشخص کنید

. … بودجه خود را تعیین کنید

… انجام تحقیقات بازاریابی.

… شخصیت های هدف خود را تعیین کنید

. … اهداف تبلیغات را مشخص کنید

 

طراحی نقشه ی تبلیغات