برنامه ریزی  کسب وکار

برنامه ریزی کسب وکار خلاصه ای از وضعیت فعلی کسب و کار و همچنین وضعیت بازار گسترده تر را به همراه گام های

دقیقی که کسب و کار برای بهبود عملکرد در دوره آتی انجام خواهد داد، نشان می دهد. برنامه های تجاری فقط پول نیستند.

یک طرح تجاری خوب شما را در هر مرحله از شروع و مدیریت کسب و کارتان راهنمایی می کند

. شما از طرح کسب و کار خود به عنوان یک نقشه راه برای نحوه ساختار، اجرا و رشد کسب و کار

جدید خود استفاده خواهید کرد. این راهی برای فکر کردن به عناصر کلیدی کسب و کار شما است.

برنامه ریزی کسب وکار

طرح های کسب و کار می توانند به شما کمک کنند تا بودجه دریافت کنید یا شرکای تجاری جدید بیاورید. سرمایه گذاران می خواهند اطمینان داشته باشند که بازده سرمایه گذاری خود را خواهند دید.

طرح کسب و کار شما ابزاری است که از آن برای متقاعد کردن مردم استفاده می کنید که کار با شما – یا سرمایه گذاری در شرکت شما – انتخاب هوشمندانه ای است.

هیچ راه درست یا غلطی برای نوشتن طرح کسب و کار وجود ندارد. آنچه مهم است این است

که برنامه شما نیازهای شما را برآورده کند. اکثر طرح های تجاری در یکی از دو دسته رایج قرار می گیرند: استارت آپ سنتی یا ناب.

برنامه ریزی کسب وکار

طرح‌های تجاری سنتی رایج‌تر هستند، از یک ساختار استاندارد استفاده می‌کنند و شما را تشویق می‌کنند که در هر بخش به جزئیات بپردازید. آنها معمولاً به کار بیشتری نیاز دارند و می توانند ده ها صفحه باشند.

طرح های کسب و کار استارتاپ ناب کمتر رایج هستند اما همچنان از ساختار استاندارد استفاده می کنند.

آنها فقط بر خلاصه کردن مهمترین نکات از عناصر کلیدی برنامه شما تمرکز می کنند. ساخت آنها ممکن است

کمتر از یک ساعت طول بکشد و معمولاً فقط یک صفحه هستند.

برنامه ریزی ها کسب وکار

برنامه ریزی ها کسب وکار