طراحی کسب و کار

طراحی کسب و کار روشی از عملیات است که ابزارهای متفکران تجاری، تحلیلگران و استراتژیست ها

را با روش ها و ذهنیت های طراحی ترکیب می کند. طراحان  به این فکر می کنند

که چگونه هر عنصر از مدل  بر تجربه مصرف کننده و مشتری تأثیر می گذارد.

با ساده‌ترین تعریف آن، می‌توان گفت که، تفکر طراحی را برای مشکلات

تجاری با هدف زنده کردن نوآوری به کار می‌گیرد.

این فرآیند  از طریق یک لنز تجاری اطلاع میدهند تا اطمینان حاصل شود که  به طور موثر مشکلات تجاری را حل می کند.

راه حل های طراحی را از طریق زبانی که ذینفعان کسب و کار با آن آشنا هستند

به ارزش و تاثیر تبدیل کنید تا ثابت کنید طراحی راه حل هایی برای مشکلات تجاری ارائه می دهد.

از روش‌های انسان محور برای تقویت مؤلفه‌های  تجاری و مالی کار  برای ایجاد خدمات و محصولات قابل دوام استفاده کنید.

این  کار یک رشته نسبتاً جدید است که در تقاطع بین تجارت و طراحی زندگی می کناین برای تکمیل ارتباط رو به رشد روش‌ها در دنیای تجارت توسعه داده شد.

هزاران کسب‌وکار از استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌های بزرگ از نرم‌افزارهای موجود برای تقویت عملیات تبلیغات دیجیتال خود استفاده می‌کنند.