دریافت جواز تاسیس

دریافت جواز تاسیس یک فرم درخواست برای بسته شدن مجوز تأسیس (در صورت وجود) پیوست کنید. ضمیمه مدرکی مبنی بر اینکه شما شخص/شرکتی هستید که مالک یا اجاره دهنده آن هستید

دریافت مجوز تاسیس چقدر طول می کشد؟ متوسط ​​زمان پردازش درخواست آنلاین 3-7 روز کاری و متوسط ​​زمان پردازش برای درخواست های پستی 3-6 هفته است.

مؤسسه یا مالکیت انحصاری، نهادی است متعلق به یک شخص با مجوز تجارت که به نام خود او صادر شده است. مالک کلیه مسئولیت های مالی واحد تجاری شامل کلیه بدهی های مالی آن را بر عهده می گیرد.

تا زمانی که درخواست و هزینه های مربوطه را ارسال کرده باشید و مجوز فعالیت دریافت کرده باشید، می توانید سالن را خارج از منزل خود راه اندازی کنید. سالن همچنین باید: با یک دیوار دائمی از محل زندگی جدا شود. … تمام الزامات دیگر سالن را برآورده کنید

به دلیل ماهیت عملی کار، هیچ برنامه زیبایی 100٪ آنلاین وجود ندارد. اما خبر خوب این است که بسیاری از مدارس شروع به ارائه دوره های آنلاین در زمینه علم و تئوری زیبایی شناسی کرده اند و برنامه نویسی ترکیبی را ایجاد می کنند که ممکن است به بهترین وجه متناسب با برنامه شما باشد.

کلیه موسساتی که در آنها کاری انجام می شود باید دارای مجوز به عنوان موسسه  باشند. موسسات نیز باید قبل از افتتاح مجوز دریافت کنند.

دریافت جواز تاسیس

دریافت جواز تاسیس